Rozwiązywanie problemów
Strona ze statusem usługi jest dostępna pod adresem https://status.s3.cloud.cyfronet.pl/status/object-storage.
Brak akceptacji wniosku o usługę dostępową / dostępu do panelu
Lista wymagań potrzebnych do zaakceptowania wniosku o usługę dostępową i zalogowania się do panelu:
- Aktywne konto PLGrid. (profil PLGrid)
- Aktywna afiliacja. (lista afiliacji użytkownika)
- Członkowstwo w zespole posiadającym grant z alokacją w usłudze “ACK Cyfronet Object Storage”. (lista grantów zespołów użytkownika)
Komunikat “InvalidAccessKeyId”
The access key ID you provided does not exist in our records.
Należy sprawdzić wartości endpoint
oraz access_key
w konfiguracji używanego narzędzia.
Komunikat “SignatureDoesNotMatch”
The request signature we calculated does not match the signature you provided.
Należy sprawdzić wartość secret_key
w konfiguracji używanego narzędzia.
Zużycie quoty wyświetlane w panelu nie zgadza się z raportowanym przez narzędzie klienckie
Dane o zużyciu w panelu są odświeżane co ~30 minut oraz obejmują:
- przechowywanie obiekty
- rozpoczęte uploady multipart
- poprzednie wersje obiektów
Rozpocząte uploady multipart można wyświetlić w następujący sposób:
# MinIO
mc ls --incomplete <alias>/<bucket>/
# rclone
rclone backend list-multipart-uploads <remote>:<bucket>
Oraz wyczyścić:
# MinIO
mc rm --incomplete --recursive <alias>/<bucket>/
# rclone
rclone backend cleanup <remote>:<bucket>
Listowanie poprzednich wersji obiektów:
mc ls --versions ...
rclone ls --s3-versions ...
W przypadku dalszego występowania niespójności, prosimy o kontakt przez Helpdesk.